Sabtu, 4 Januari 2014

BUKU ENGLISH ITU MUDAH PRODUK BARU TERHANGAT DI PASARAN

PRODUK BARU YANG PANAS! BELAJAR BAHASA INGGERIS DENGAN MUDAH! KINI DALAM BENTUK BUKU





Buku fizikal ENGLISH ITU MUDAH ini adalah merupakan satu buku yang mengupas semua yang berkaitan dengan grammar English dalam Bahasa Malaysia. Ia mengandungi 18 topik setebal 129 halaman mukasurat. Anda tahu semakin banyak cara untuk belajar bahasa inggeris dengan mudah!


ISI KANDUNGAN BUKU ENGLISH ITU MUDAH











Buku ini ditulis bagi memudahkan anda membaca, memahami, dan menguasai English, kerana ia adalah amat penting pada masa kini. Keunikan buku ini adalah segala penerangan adalah dalam Bahasa Malaysia !! Ini bagi memudahkan anda memahami fungsi-fungsi setiap topik grammar tersebut.






Buku ini juga sangat efektif untuk dipelajari dalam masa yang singkat kerana penggunaan pendekatan warna bagi setiap patah perkataan dan juga ilustrasi gambar, yang pasti akan menarik minat anda untuk mempelajari setiap topik grammar English ini.


Harga? Jangan bimbang pasal harga jika anda serius nak belajar bahasa inggeris dengan cara mudah dan santai.. Cuma RM60 sahaja! MAHAL? 

Baiklah bagaimana jika saya katakan harganya cuma RM40 sahaja!!! TERLALU MURAH UNTUK BELAJAR BAHASA INGGERIS!!

Ya hanya RM40 sahaja dan anda boleh mula belajar bahasa inggeris dengan cara yang amat mudah. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA BAGI SEMENANJUNG MALAYSIA (SABAH&SARAWAK TAMBAH RM10)

Tempah buku English Itu Mudah sekarang KLIK SINI









Tiada ulasan:

Catat Ulasan