Isnin, 20 Januari 2014

IKLAN PENTING.. MOHON KERJA KERAJAAN DENGAN 241 AGENSI KERAJAAN (LUPAKAN SPA)

Tahukah anda yang Agensi Kerajaan mengadakan ambilan pekerja tidak melalui SPA bahkan LEBIH MUDAH! Nampak peluang di situ? 

Bayangkan ada graduan yang GAGAL Peperiksaan/Temuduga SPA sebanyak 5 kali!

Jika anda graduan baru, mungkin isu ambil peperiksaan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) sebanyak 5 kali ini tidak masuk akal. Tetapi jika anda adalah graduan lama, kami tanya anda mengangguk kepala apabila membaca ayat di atas tanda setuju.

Setiap tahun lebih 1 juta permohonan kerja oleh graduan melalui SPA dan yang malangnya anda boleh lihat berapa % sahaja yang diterima. Dalam hal ini, ianya bukan masalah kualiti graduan,  tetapi kekosongan jawatan dalam Perkhidmatan Awam ditambah pula usia persaraab dah meningkat ke 60 tahun.

Apabila gagal untuk tembus menjawat jawatan kerajaan, graduan mula mengeluh dan hampir berputus asa;

* Susah masuk jawatan kerajaan
* Aku tak ada ‘orang dalam’
* Temuduga susah
* ‘Pointer’ aku rendah
* Exam bertulis SPA susah
* … tak termasuk yang ‘menyumpah-seranah’ pihak SPA…Ya…memang banyak!

JANGAN BERGANTUNG KEPADA SPA SEMATA-MATA UNTUK DAPAT KERJA KERAJAAN! ANDA TAHU ADA LEBIH KURANG 241 SENARAI AGENSI KERAJAAN YANG LAIN BERKAITAN KERJA KERAJAAN YANG BOLEH DIPOHON.


SENARAI LENGKAP 241 AGENSI KERAJAAN + STRATEGI + TOOL PERMOHONAN KERJA KERAJAAN






Anda graduan yang hebat, berkebolehan dan layak mendapat tempat. Apa yang anda perlukan adalah MAKLUMAT dan PELUANG. Pakej ini adalah SOLUSI untuk keperluan anda

Pilih untuk masuk melalui SPA dan berpeluang CERAH untuk masuk golongan 90% GAGAL atau buka peluang yang LEBIH LUAS dengan membuat permohonan melalui SPA + ratusan AGENSI seluruh negara.


241 senarai agensi kerajaan bukan sedikit. Jadi anda berpeluang dapat kerja kerajaan melalui jalan lain bukan bergantung kepada SPA semata-mata. Kini, anda telah didedahkan maklumat bagaimana nak dapat kerja kerajaan melalui jalan kedua. Jangan mengeluh lagi! Abaikan SPA tetapi pilih agensi kerajaan yang lain. 

Kerja kerajaan tak semestinya mohon melalui SPA. Anda tahu susahnya nak dapat kerja kerajaan kalau mohon dengan SPA. Alternatif lain mohon dengan agensi kerajaan lain..

Senarai 241 agensi kerajaan yang boleh dipohon beserta cara nak mohon kerja kerajaan dengan agensi yang banyak ada di SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan