Khamis, 17 Februari 2011

Buat Duit Affiliate Dengan Facebook (Cara Buat Iklan Facebook Promosi Affiliate)

Bayangkan guna facebook boleh buat duit purata RM255 sehari hanya promosi affiliates!


Bayangkan itu hanya promosi affiliates bukan promosi produk sendiri!


Guru pun boleh buat duit dengan affiliates!


Anda bagaimana?


Berapa dah dapat sejak buat duit dengan affiliates?


Puluhan? Ribuan? atau KOSONG.....?



Kenapa Affiliate Marketing?




PRODUK DIGITAL – Bila produk digital ni dah tentu anda tak pening kepala lagi untuk cari stok, pergi deal dengan supplier, barang pun takkan rosak...yelah produk tu dalam hard disk...mana ada expiry date. DAN banyak lagi keliebihan produk digital ni!


TANPA PRODUK SENDIRI – Affiliate Marketing hanyalah kaedah pemasaran produk dengan cara promosikannya sahaja pada orang lain. Anda tak perlu beli pun produk tu dan jadikan sebagai stok.


TANPA STOK – Anda tak perlu simpan stok kerana ianya hanya melibatkan produk digital. Bahkan anda tak perlu lagi bungkus dan hantar stok tersebut. Owner yang akan hantar produk tersebut, itu pun melalui email sahaja.


KOMISYEN LUMAYAN – Satu produk yang di beli dari link anda boleh hasilkan komisyen antara 40% - 75% dari nilai jualan satu produk. Senang-senang jer boleh buat RM3-4angka sehari. Produk digital kan tak perlu kilang, tak perlu kos pembuatan, kos percetakkan, kos bahan mentah dan lain-lain...sebab tu lah owner produk mampu bayar komisyen yang BESAR!


TAK PAYAH SUPPORT – Tak perlu pening kepala kalau ada masalah pada produk, kerana owner yang uruskan semua support. Customer contact owner BUKAN anda! Tak perlu risau nak jawab phone....opsss tak payah bagi number phone pun.


TAKDE WEBSITE – Anda tak perlulah nak pening kepala nak keluarkan modal untuk buat website. Website semua dah siap! Tinggal anda promosi dan fikir macamana nak buat duit jer!


TAK PANDAI TEKNIKAL – Anda tak perlu kemahiran teknikal yang tinggi seperti buat programming dan coding. Cukup tahu copy & paste, tahu main Facebook dah boleh buat duit dari affiliate ni.



Anda ada akaun facebook? MESTI ADA PUNYA... agak mustahil zaman sekarang anda tidak memiliki akaun facebook..



GUNA FACEBOOK UNTUK PROMOSI AFFILIATES! Serius....... Facebook medium paling SENANG buat duit dengan promosi affiliates..


Nak tahu cara lengkap, mudah dan paling MELETUP buat duit affiliate dengan iklan facebook? KLIK SINI SEKARANG



Laman Rasmi - - - >> http://tinyurl.com/promosifb 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan